Я не знаю,як складуться долі моїх учнів,проте я вірю,що органічною потребою моїх вихованців стане прагнення до безперервного процесу пізнання й опанування знань, умінь і навичок. Вірю в це. І з вірою крокую на урок радісного спілкування з моїми вихованцями.
Я вірю у свої сили, йду на урок з переконанням, що він мені вдасться, що він буде кращий за попередні, і вкотре переконуюсь у правильності слів В.Сухомлинського: „Учитель готується до свого найкращого уроку все життя”.
Із безлічі професій на Землі,
Які вже є, яких ще будуть вчити, -
Є головна, як віщий, сущий хліб,
І назва цій професії — Учитель!
Проблемна тема, над якою працюю:
«Нестандартні форми роботи як ефективний засіб розвитку пізнавальних здібностей молодших школярів»
Досвід роботи - 2015 рік
Професійні плани на майбутнє:
• Працювати над розвитком пізнавальної та творчої компетентності учнів, їх здібностей.
• З метою підвищення педагогічної майстерності - займатися самоосвітою.
• Сприяти участі дітей у всеукраїнських, міських та шкільних конкурсах, олімпіадах.
• Постійно поповнювати власний сайт для співпраці з батьками, учнями, для обміну досвідом із колегами.